Zapamiętaj mnie
Nie pamiętasz hasła?

Trening biegowy

Dla kogo bieganie?

Dla startujących w biegach ulicznych

Szlifuj formę i poprawiaj życiówki ze startu na start

Dla chcących zrzucić zbędne kilogramy

Ciesz się wysportowaną sylwetką i dobrym samopoczuciem

Dla fanów biegania rekreacyjnego i Nordic Walking

Popraw kondycję i poczuj zastrzyk energii

Dla fanów jazdy relaksacyjnej

Spędzaj aktywnie czas z rodziną i przyjaciółmi

Nasza kompetencje treningowe

przygotowanie do rozmaitych form aktywności biegowych: od biegania rekreacyjnego (w tym Nordic Walking), po dystansowe: od 5 km do maratonu oraz biegów ultra

metodyka treningowa opracowana przez Mariusza Giżyńskiego, czołowego polskiego biegacza, trenera i aktywnego zawodnika z życiówkami: maraton – 2:11:20 / półmaraton – 1:04:17 / 10km – 29:33

ambasadorzy dyscypliny: Mariusz Giżyński, Jakub Nowak, Magdalena Derezińska-Osiecka, Michał Zarębski

Rola trenera online to m.in.

określenie celu oraz ułożenie indywidualnego planu treningowego

ciągłe wsparcie i motywacja do realizacji celu

regularny monitoring treningów i weryfikacja postępów

videoanaliza techniki biegu i wskazanie elementów do doskonalenia

dobór diety pod kątem trybu życia i aktywności

Najczęściej wybierane

Poprawić kondycję

Planujesz rozpocząć przygodę z bieganiem lub chcesz poprawić ogólną kondycję fizyczną i zrzucić zbędne kilogramy

10 km szybciej niż 50 minut

Masz już doświadczenie w zawodach i chcesz poprawić życiówkę na 10 km ale nie wiesz jak to zrobić

Pierwszy półmaraton

Szykujesz się do debiutu w półmaratonie lub chcesz, by Twoje rekreacyjne bieganie stało się bardziej efektywne

Maraton poniżej 3:30

Pokonujesz maraton poniżej 4 godzin i stale szukasz kolejnych ambitnych wyzwań biegowych

Bieg Niepodległości

Przygotowujesz się do jednego biegu z cyklu Warszawskiej Triady Biegowej (partner i-Sport)

PKO Poznań Półmaraton

Chcesz rozpocząć swój sezon biegowy od startu w półmaratonie (partner i-Sport)
Wypróbuj za darmo przez 14 dni