Zobacz profil mastera
Mariusz
Giżyński
Master

Z góry uprzedzam, że łatwo nie będzie, ale satysfakcja wynagrodzi wkład pracy!

Zobacz profil trenera
Magdalena
Wierzbicka
Trener

Indywidualny plan treningowy, spersonalizowana dieta oraz ja we własnej osobie, pomożemy Ci osiągnąć sukces.

Kup pakiet dla swojej firmy
Video treningowe
Przed biegiem
Zestaw na stojąco
Zestaw na siedząco-leżąco
Ćwiczenia ogólnie wzmacniające
Zestaw rogrzewkowy
Ćwiczenia siły ogólnej
Rekomendacje sportowców
Katarzyna
Bachleda-Curuś Star
Katarzyna Bachleda-Curuś
W i-Sport znajdziesz profesjonalna opiekę i wsparcie w drodze do własnego rozwoju. Jako profesjonalny sportowiec wiem jak ważna jest pomoc i profesjonalna opieka trenerska.
Zobacz profil gwiazdy
Jan
Peńsko Master
Jan Peńsko

Jako były zawodnik a obecnie trener, który aktywnie trenuje, potrzebuję czegoś co pomoże mi się rozwijać. Dlatego pomagam tworzyć I-Sport. Platforma i-Sport to wszystko czego potrzebuje sportowiec amator!

Zobacz profil mastera
Maja
Piotrowicz Master
Maja Piotrowicz

„W życiu najważniejszy jest rozwój. Wyzwania, które podejmujemy kształtują kim jesteśmy. I-Sport jest dla mnie wyzwaniem. Etapem, który popycha mnie do działania. ‘Evolve or become extinct’.”

Zobacz profil mastera
Paweł
Korzeniowski Star
Paweł Korzeniowski

„Do niedawna sądziłem, że nie da się trenować pływania bez osobistego wsparcia trenera na basenie. Jednak platforma i-Sport udowadnia, że jest to możliwe!”

Zobacz profil gwiazdy
Krzysztof
Człapski Trener
Krzysztof Człapski

Zobacz profil trenera
Mariusz
Giżyński Master
Mariusz Giżyński

Z góry uprzedzam, że łatwo nie będzie, ale satysfakcja wynagrodzi wkład pracy!

Zobacz profil mastera
Baza wiedzy
26.10.2017
Faza adaptacji anatomicznej
Trening siłowy w kolarstwie - nie prześpij zimy

Cel: Ogólna adaptacja mięśni i ścięgien oraz wyrobienie poprawnej techniki do treningu siłowego, będąca przygotowaniem dla dużych obciążeń z następnej fazy treningu, czyli siły maksymalnej.

Częstotliwość: 2-3 razy w tygodniu

Sprzęt: wolne ciężary (preferowane) lub maszyny. Może być robione jako trening obwodowy. 

18.11.2017 20:29:44