Artykuł główny

  • Trening siłowy biegacza

    Ktoś mógłby powiedzieć: "po co siłownia biegaczowi?" Musimy się w końcu skupić głównie na wytrzymałości albo szybkości. Siłownia równa się przecież duże mięśnie, a nie o to nam chodzi...Takie niestety krążą często stereotypy wśród wielu amatorów.

    Zobacz pełny artykuł

Pozostałe artykuły

  • Rola regeneracji w twoim planie treningowym

    Pływasz, jeździsz, biegasz, ćwiczysz… a żeby było zabawniej to przy okazji również pracujesz, wychowujesz dzieci, nieregularnie spożywasz posiłki – brzmi znajomo? Dzień bez treningu to dla Ciebie dzień stracony? W planie na dziś: puste okienko.  Ale przecież to nie powód, abyś zrezygnował z porannego rozruchu i podkręcił trochę tygodniowy kilometraż J Pół godzinki na trenażerze z rana – „dobrze mi zrobi a na dodatek podkręcę swój metabolizm – 4 treningi w tygodniu nie przyczynią się do zrzucenia tych nadprogramowych kilogramów po Świętach...”

  • Nowa forma na Nowy Rok

    Szukasz sportowego prezentu dla siebie lub swoich bliskich? Mamy dla Ciebie propozycję, która jest prawdziwym rarytasem dla każdego, kto chce świadomie podchodzić do swojej aktywności i cieszyć się świetną formą i coraz lepszymi wynikami w 2018 roku. Razem z naszymi Partnerami - siecią sklepów Saturn i MediaMarkt przygotowaliśmy świąteczno-noworoczną propozycję. Każdy kto od 15 grudnia do 15 stycznia zakupi zegarek sportowy lub smartwatch  w jednej z sieci sklepów, otrzyma w prezencie 90 dni z Trenerem i-Sport.

  • Porady trenera i-Sport

    Jak zacząć biegać zimą?

    Wciąż jak mantrę obiecujesz sobie że „od jutra zaczniesz biegać”. Twoje „jutro” wciąż nie nadchodzi?  Przeciwności losu i wymówki mnożą  się z dnia na dzień. Czy zatem warto rozpoczynać swoją biegową przygodę zimą? Oczywiście że tak! Jest to idealny sposób na zahartowanie organizmu oraz utrzymywanie pożądanej wagi, która lubi nas zaskakiwać, szczególnie teraz gdy nasza aktywność ruchowa drastycznie spada.

  • 3 dni do maratonu- i co ja mam teraz robić?

    Za 3 dni masz pobiec swoje 42,195 km i mimo iż dzielnie przepracowałeś cały sezon dopada Cie stres i zaczynasz podejmować dziwne działania, które na koniec mogą bardziej zaszkodzić niż pomóc? Nie wiesz jak mają wyglądać Twoje najbliższe 72h i poranek przed startem?  Nie wiesz czy jeszcze trenować czy już odpuścić? Co jeść i w jakich ilościach?  Poniżej kilka wskazówek od naszych Trenerów.

     P.S. Ale podkreślamy: wskazówki dotyczą tylko tych co przepracowali dzielnie sezon. Bo jeśli Twój start ma być też jednym z Twoich pierwszych treningów to nasza rada - lepiej odpuść. Szkoda bezsensownej kontuzji przed końcem sezonu a kibicowanie też ważna fucha. Wesprzyj znajomych, a do następnego startu przygotuj się z nami i z głową. 

19.01.2018 08:17:57