Artykuł główny

  • Wskazówki przed startem w Półmaratonie

    3 dni do Półmaratonu - i co ja teraz mam robić?

    Za 3 dni masz pobiec swoje 21,1 km i mimo iż dzielnie przepracowałeś całą zimę dopada Cie stres i zaczynasz podejmować dziwne działania, które na koniec mogą bardziej zaszkodzić niż pomóc? 

    Nie wiesz jak mają wyglądać Twoje najbliższe 48 h i poranek przed startem? Nie wiesz czy jeszcze trenować czy już odpuścić? Co jeść i w jakich ilościach? Poniżej kilka wskazówek od naszych Trenerów.

    P.S. Ale podkreślamy one dotyczą tylko tych co przepracowali dzielnie zimę. Bo jeśli Twój start ma być też jednym z Twoich pierwszych treningów to nasza rada - lepiej odpuść. Szkoda bezsensownej kontuzji na początku wiosny...a kibicowanie też ważna fucha. Wesprzyj znajomych, a do następnego startu przygotuj się z głową 

    Zobacz pełny artykuł

Pozostałe artykuły

  • Plusy dodatnie i plusy ujemne motywacji do bycia aktywnym

    Od Sylwestra minęło kilkanaście tygodni. Postanowienia noworoczne w wielu przypadkach zdążyły rozwiać się już wraz z pierwszymi przedwiosennymi wichurami, a na okupowanych jeszcze nie tak dawno sprzętach na siłowni i w klubach fitness osiadł kurz. Czy to sport okazał się za mało wartościowy, by wytrwać w nim na dłużej czy może motywacja wielu osób do jego uprawiania pozostawiała wiele do życzenia? Prawda, pewnie jak zwykle, leży gdzieś pośrodku.
  • Pierwszy trening

    Mały krok dla ludzkości. Wielki dla człowieka.

    Przytoczone w tytule zdanie jest oczywiście parafrazą słów wypowiedzianych przez Neila Armstronga po postawieniu pierwszego kroku na Księżycu. Choć wykonanie swojego pierwszego treningu, swojej pierwszej sportowej aktywności nie ma aż tak doniosłego znaczenia dla ludzkości, to dla nas samych może być w istocie momentem przełomowym.

  • Ręce w bieganiu

    Czy biegamy też rękami?

    Dzisiaj będzie o rękach w bieganiu. Ręce to tylko tak skrótowo, bo chodzi o całe nasze kończyny górne. Czasami można mieć wrażenie, że ręce w bieganiu nam przeszkadzają. Są różne, nieprawidłowe techniki „używania” rąk: zwisają wzdłuż ciała jakbyśmy dźwigali siatki z zakupami, biegniemy z rękami prawie skrzyżowanymi na piersi, jakby chroniąc niewidoczne ordery albo machamy ramionami na boki i w efekcie skręcamy cały tułów od prawa do lewa i z powrotem, albo zamiatamy szeroko rozstawionymi ramionami na boki.

  • pierwsze obserwacje

    Paweł Korzeniowski - pierwszy miesiąc z triathlonem

    Cześć,

    nazywam się Paweł Korzeniowski. Jestem mistrzem świata i Europy w pływaniu. Jestem również trenerem i-Sport. Niedawno zakończyłem swoją profesjonalną karierę. Jednak jako sportowy napaleniec, osoba, która trenowała pływanie ponad 20 lat, postanowiłem, że będę trenował "amatorsko" triathlon. 

26.04.2017 09:48:27